skřín do kanceláře

|

Jak vybrat skříň do kanceláře?

Při zařizování kanceláře myslíme většinou na vhodný výběr stolu a kancelářského křesla. Nedílnou součástí pracovního prostoru je však i kancelářská skříň, do které uložíme nejen všechny dokumenty, šanony a složky, ale také například celou řadu kancelářského vybavení. Při správném výběru se tento praktický kousek nábytku může stát také designovým doplňkem celého pracovního prostoru. Na co bychom tedy měli při nákupu skříně do kanceláře myslet?

Na co všechno budete skříň potřebovat?

Asi úplně prvním kritériem, na které bychom měli při výběru skříně myslet, je její primární účel. Jinak bude vypadat skříň v soukromé kanceláři sloužící jediné osobě, a jinak v open space kanceláři, kde ji sdílí několik osob. Také je třeba myslet na to, jak celkově zapadá do interiéru, či co vše do skříně potřebujeme uložit.

V našem katalogu naleznete výběr ze širokého sortimentu kancelářských skříní.

Zvažte, jak má skříň vypadat zvenku

Pokud chceme, aby celá kancelář působila čistě a uspořádaně, je vhodné skříň kupovat společně s ostatním nábytkem, a to z jednoho prostého důvodu – nábytek z různých kolekcí či dokonce několika různých obchodů se nám málokdy podaří barevně sladit. Přestože můžeme zvolit stejné dřevo či barvu, je jen malá šance, že se nám podaří přesně trefit do stejného odstínu či kresby dřeva. 

Dále nesmíme zapomínat na samotnou dispozici prostoru. Pokud je vaše kancelář spíše menších rozměrů, rozhodně zapomeňte na klasické panty a raději zvolte posuvné dveře, kterými efektivně ušetříte místo. Často se můžete setkat i s otevřenými či prosklenými skříněmi, ty však nemusí být praktické z hlediska údržby, která je poněkud náročnější.

A v neposlední řade je důležité také vhodné zvolení nohou, respektive koleček, které umožní stěhovat a přesouvat skříň bez toho, že bychom museli pracně vyndávat všechen její obsah.

Nezapomeňte na vnitřní uspořádání

Co se týče vnitřního uspořádání skříně, praktické jsou především modely, u kterých si uspořádání můžeme měnit dle svých aktuálních potřeb. Myslete nejen na klasické šuplíky a police na složky a šanony, ale například také na polici s vyšší nosností, do které můžete uložit například těžší kancelářské vybavení či trezor

Zejména v případě, že vás v kanceláři často navštěvují obchodní partneři, je vhodnou volbou například prostor pro uložení kabátu a dalších svršků – přeplněný věšák nepůsobí dobře. Naopak v případě open office či kanceláře sdílené více lidmi se může jednat o poněkud zbytečnou investici a postačí obyčejný věšák. 

Volte komplexní řešení

Pokud se vaše kancelář nachází v netypickém prostoru, krokem vedle nemusí být ani skříň na míru, která splní veškeré vaše požadavky. Jedná se však o nákladnější investici, která je vhodná spíše pro soukromé kanceláře než kanceláře typu open space.

5/5 - (2 votes)

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *